THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

berapa ari lagi puasa

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, May 9, 2009

Pantang larang

org Islam nie banyak pantang larangnya terutama org yg belum berkhawin/anak dara...

aku ni......sebenarnya x baik bagi anak dara menyanyi di dapur...di dapur lah tempat aku menyanyi.....kalau anak dara menyanyi di dapur akan mendapat suami yg tua....aku suka mendapat suami yg berusia drp aku...tetapi umie pesan kalau nak mencari suami yg sudah berusia tu...biarlah berharta...tu saja pesanan umie.....umie pesan sebelum nikah cari calon suami yg baik,jgn mencari suami yg pemalas,x kerja tetap....n sebelum khawin cari rumah dulu..

makan.....aku nie suka makan beralih tempat terutama apabila mahu menambah makanan...org tua2 kata kalau kita makan beralih tempat kita akan mendapat suami yg banyakk....

nanyi di bilik air...ha ni aku suka gak...org kata kita akan mendapat suami yg muda dari kita...apa tidakkk...aku x suka dapat suami yg muda daripada aku.......

nanyi di bilik tidur....ha nie aku x suka nanyi di bilik tidur terutama apabila BOSAN datang...org kata kalau kita menyanyi di dlm bilik tido kita akan mendapat suami yg sebaya dgn kita...nie pun aku x suka.....

tergigit lidah....maknannya ada org sebut nama kita...adalah 3 kali berturut2 aku tergigit lidah.

bulu mata jatuh:ada org rindu dkt kita...

0 ulasan:

undilah ye..Thanks YOU












codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"
WIDTH="400" HEIGHT="335" id="myMovieName">
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">