THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

berapa ari lagi puasa

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, May 9, 2009

Hari ISnin

Ini cerita pasal ari Isnin ari tu,nak tahu x apa terjadinya...bacalah ye petikan di bawah nie..

Time lepas rehat Sykrani dgn 2 org kawannya mahu dtg ke kelas aku,apabila tiba di hadapan kelas 2 Bestari,budak cina yg bodoh main simbah2 air terkena Sykrani dan kawannya ini...so aku memang ada masa tu untuk masuk ke kelas 2 Bestari sebab ada matapelajaran PK(pendidikan kesihatan)so aku memang nampak Sykrani terkena air,geramnya aku...bile budak cina tu kena panggil oleh Miss Yap(guru pj aku)suruh die berdiri di luar tu pun nak menangis,langgar peraturan seronok,so apabila En Chew dtg untuk selesaikan kes simbah air.....kemudian Miss yap berkata'siapa yg terkena air tadi'aku pun menjawab'Alif cikgu''from berapa'3''kelas apa''3 adil.prg panggil beliau,aku dgn rela hati prg,tetapi QIs berkata pada aku'Fatin knp kau terlibatkan dia sekali''cikgu kata siapa yg terkena air tadi',kemudian Qis diam sebab x tahu nak menjawab apa,sebab die tegur aku tadi salah...kemudian Miss Yap berkata 'dah panggil ke belum'semua org menunjuk ke arah aku yg berada di dpn kelas...lepas tu Miss Yap berkata'prg lah panggil',aku pun berjln ke arah ckg kemudian ckg bagi Pas,aku apabila nak naik tangga berjln,apabila sampai di kelas 3 Adil aku ketuk pintu dan menuju ke arah cikgu Lily yg sdgn mengajar mata pelajaran BI,aku dgn rela buat muka x malu masuk dan berkata'cikgu boleh jumpa alif sekejap tak''x boleh,skrg masa pmp''miss yap nak jumpa''ckplah dgn awal,kemudian ada seorg kawan Aliff tolong panggilkan Aliff yg duduk di belakang...kemudian cikgu izinkan Aliff keluar...kemudian apabila sampai di tangga aku berkata pada alif 'alif sapa yg terkena air tadi''dia org''tolong panggilakn',apabila alif prg ke kelas beliau aku menunggu sapa kawannya terkena air adakah Sykrani,apabila kawan alif seorg ni(x tahu namanya,aku panggil budak ajelah),kemudian di ikuti Sykrani,apabila hendak turun tangga'Sykrani pandang ke arah aku.apabila turun tangga aku berjalan di belakang Sykrani,kemudian budak nie bising berkata'en chew'(sambil tain baju)...apabila sampai di dpn kelas 2 Bestari,aku beri pas kpd Miss yap,aku terpaksa berdiri di luar sekejap sebab nak masuk kelas miss yap ada di dpn pintu,aku cuma pandang ke arah Sykrani,Sykrani pun pandang ke arah aku......kemudian aku masuk kelas sambil pandang ke arah luar....

0 ulasan:

undilah ye..Thanks YOU












codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"
WIDTH="400" HEIGHT="335" id="myMovieName">
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">